über seg.


Vaknade av att de ringde på dörren. Reagera inte först , men sen kom jag på att de va Anticimex som skulle komma på sin årliga inspektion. Så jag flög upp i sängen för att ta på min byxor. De hann plinga en gång till innan dom låste upp med huvudnyckeln. och där stor jag som ett fån , nyvaken och trött. Gubben skrattade lite åt mig när han kom in. Men han gjorde sin inspektion & inga fel vare heller. Skönt , hade inte orkat att de skulle komma hit massa gubbar och fixa fukt.
Nu är jag jätte trött , men piggnar nog till snart. Är ändå rätt bra att gå upp i tid. Har en del jag ska hinna med idag. Ringa några samtal , gå och lämna in ett par byxor jag inte gjorde sist som ska sy's om till stuprörs jeans , Apoteket , sen jobba.


Nu blir de frulle.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0