Tusen saker ?


Det känns som jag har tusen saker att göra denna veckan och de dyker bara upp mer hela tiden. Fast egentligen är det nog inte så mycket. Det är bara jag som är så rörlig och tänker för mycket på allt och får de till tusen stuff i min hjärna.

x I morgon skall jag till Försäkringskassan på morgon på möte. Sen vidare till skolan och få hjälp då ist. Sitta där i några timmar och försöka få gjort så mycket som möjligt. Sen vidare till Grästorp för att träna Pump + gym.

x
Torsdag - Lämna in våran dator till min bror. Den har något allvarlig fel och virusprogramet har lagt av + hämta en ny dator vi kan ha under tiden. Klockan 1 skall jag på möte på banken. Ringde idag och frågade om jag kunde komma på information om Internetbank o diverse.

x
Fredag - Göra färdigt min kurs , sen jobba.

Jaja. Bättre än att sitta hemma och röttna bort.

Kommentarer
Postat av: natalie [md]

jag har inte ens börjat än, haha. tänkte göra det förut men jag orkade inte ;P så det blir nog imorron, får se hur den blir :)

2009-02-17 @ 18:53:02
URL: http://makingdifference.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0