Thank gud it's Friday.


Idag har jag nog inget vettigt att skriva. Ändå skriver jag? Men fördröjer tiden lite. Skall på Möte snart på banken. Ändrade dag från igår till idag i stället. Behövde en hemma - plugg dag igår. Fick iof inte gjort så mycket , för de står liksom still just nu. Men några rader fick jag ihop ändå. Efter mötet på banken så blir de att åka direkt till jobbet. Jag hinner inte ens äta emellanåt. Så ikväll kommer jag va vrålhungrig känner jag på mig. Det blir mys middag ikväll med Hun. Skrivit en inhandlings lista till han tillomed, annars glömmer min kära av hälften. Sen ska jag va chaffis.
Det var min Fredags i stort sett ! Ha de underbart kära vänner , Puss.

Ds. Jag gillar att folk har börjar kommentera lite. Jag blir överlycklig :)

Kommentarer
Postat av: Memelie

okej, det va konstigt.. om det är sämre än grästorp, då är det fan illa asså ;P

2009-02-20 @ 15:00:17
URL: http://memelie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0