sweetie pie.


Söndagar sega som vanligt. Idag har jag tränat lite , va tvungen att göra nånting. De va i stort sett Jag och en gubbe till på gymmet. Hurra ! Ensam som jag var så blev de inte så långt tränings pass. Så efter 1½ timme tröttnade jag och åkte hem. Då åkte vi till Lidköping och smällde i mig alla kalorier jag lyckats göra av med. De där med att lyckas komma i form inför sommaren , de är långt borta än sålänge. Sen blev de Hockey och nyss affären. Så nu sitter jag här och knökar i mig ett stort saftigt äpple. Mums! Beck idag också. Så jäkla bra.

Igår hos min Moster så fick vi världens goaste mat. Indisk Lammgryta med ris. och lite smått&gott till som tex ; Turkisk yogurt , Jätte god sallad , nötter , banan och mango chutney. Himla gott! Efterrätt mera simpel glass med chokladsås och granatäpple till. Alltid lika skoj att träffa släkten. Fick även ett par söta örhängen av moster som hon inte ville ha länge. Tack!

Nu dusch.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0