Story about Lördag.


Dagen började ju som sagt förjävligt. Men de ordnade upp sig senare på kvällen. Sara kom till mig en sväng. Vi käkade tonfisk sallad och drack brämhults juice. Sen kollade vi på film , fick bli Alexander. Efter filmen gick sara hemåt till Mariella för att göra i ordning sig och även jag började fixa mig. Natalie va nog trött på min springande och velande fram & tillbaka efter ett tag. Men jag hade sån beslut ångest. Kläderna va inte bra och håret va en katastrof. Tillslut fick de bli nånting , kanske inte va helt nöjd med de hela , men de är väl kanske inte hela världen jämt hur man ser ut.
Sen kom Mariella , Sara och Josefin. Spelade öl spelet , drack vin och skrattade. Senare kom även Adéle och Petronella och gjorde oss sällskap. Ännu mer ölspel och fjollkort ! Jag hade jätte skoj , så tiden bara sprang iväg. Gick runt halv 12 snåret och som vanligt vid den tiden är de lite folk. Men de fylls på ganska fort. Jag hade jätte skoj även denna kronan & skrattade mig igenom kvällen. 10 minuter innan stängning gav simon mig en stor shot , Yey. Sen va jag lite väl borta in my head.

Väl hemma festade Jag , andreas och Simon på Tonfisk salladen som blev över. Glömde dricka vatten & den smällen fick jag i morse när jag vaknade. Ögonen värkte , huvudet värkte och jag va nog fortfarande smått berusad. Dagen har bestått av att ligga i soffan och kolla på när andreas spelar Zelda på 8bitars. Medans Jag och Simon får smått bryt på melodin som spelades , haha.

Kanon kväll , och jag har världens bästa människor runt omkring mig som förgyllar tillfällena.




Kommentarer
Postat av: adde

tack för en kul kväll :)

2009-02-01 @ 22:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0