Snabba puckar!


Tänk vad ens planer kan förändra på 1 minut. Vid fyra tiden förut idag så va Jag och andreas precis på väg att åka så ringer min mobil och de va jobbet såklart som frågade om jag kunde komma in med kort varsel och börja jobba klockan 5. I början var jag tveksam , hade ju planerat min dag redan. Men mitt konto skriker efter lite pengar så jag sa Ja. Jag blev inte glad att jag skulle iväg och jobba och jag blev inte besviken heller. Men nånting var de! Jag gillar inte riktigt när mina planerade dagar förstörs på bara några sekunder. Jag va ju precis på väg ut! Men på väl på jobbet så gick min kväll bra ändå och jag är några kronor rikare + att jag även skall jobba i morgon 7-13. Så snart måste jag krypa i säng så jag kommer upp i tid i morgon. Kommer ju ta 38210 timmar att köra bilen med i all denna jävla snön. Försvinn nångång! Just nu är det en katastrof ute.

aja , måste krypa i sängen nu så jag är pigg i morgon.
Godnatt ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0