Pucko.


Varför är man så dum och går med på att hämta folk mitt i natten ? Jag är döds trött. & om jag somnar så vägrar jag vakna igen. Sitter för tillfället och dricker i mig kaffe kopp efter kopp och hoppas på bästa resultat att jag skall hålla mig vaken en stund till iaf. Men vad gör man en Fredag kväll? Absolut inget bra på tv och Internet har jag kollat nu några gånger. Jag vill sova. Jag vill krypa ner under mitt duntäcke och sova. Men icke sa nicke. Så äre när man är dum och säger Ja.

skall kolla de jag brukar kolla åter igen sen får jag väl återgå till den tråkiga tvn.
Tjao.

Kommentarer
Postat av: Sara

men det gör väl inget att man sover bort hela dagen? ;) Jag gillar att sova.

2009-02-21 @ 14:49:18
URL: http://saralundback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0