Plugga.


Ja , då ska man börja plugga igen då. De är ju som bäst att plugga nu i dessa tider säger dom. Så nu äre dags igen. Skönt att de är på distans. Hinner ju faktis jobba under tiden då också om de skulle dyka upp nånting. Men samtidigt så vill man ju bli klar så fort som möjligt ! Men de blir bra. Ångrar mig inte nånting , de är detta jag vill och jobba med livet ut som de känns nu iallafall. Plugga får 4 av 5 tosters , kanon kul!

Idag är jag trött som vanligt. Vaknade i morse av att Mamma ringde och ställde 1000 frågor. Då blev jag irreterad med mitt bästa morgon humör. sen dess har jag vart lite små grinig , men de börjar släppa nu. Ska snart ta mig en dusch. Behövs verkligen , sen blir de att gå och testa mina byxor & se om de behövs sys in mer. De va de , deeee.


Kommentarer
Postat av: natalie [md]

vad ska du läsa frida? :)

2009-02-05 @ 15:50:59
URL: http://makingdifference.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0