Orkar inte.


Idag gick jag upp tidigt , bara för att jag skulle till skolan och sätta mig där och få lite hjälp. Jag sitter liksom fast i mitt skrivanade. Jag behöver lite insperation här , hallå. Kommer dit och han är på semester! Vafan. Han är där 3 dagar i veckan och just idag då jag pallat mig dit så har han semester och återkommer i morgon. Så får åka dit i morgon ist då. I need help. Så idag lär de inte bli nånting gjort. Åkte hem till Pappa en stund istället innan han började jobba. Tjötade lite med han om veckan och så , eftersom han vart i Österrike i en vecka. Sen köpte jag mig en paj som jag smällde i mig nyss. Gott!

Nu blir de lite Tv.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0