My dreams.


Jag har ont i magen varje dag. Om hur man skall klara sig , allt man vill göra , allt man vill köpa. Ibland är de mer och ibland är det mindre. Kan ni gissa över vad ? Jo , pengar såklart. Att man är så ekonomisk beroende. Att man kan må så dårligt utan pengar på kontot. Vem vill flytta hem igen? När skall våran regerin börja göra nånting åt detta ? Att trycka upp en 100 lapp kostar 40 öre. Tryck upp lite mer pengar och ge ut till alla företag så dom har råd att betala ut alla löner. Visst de kanske inte är någon lösning men vad som helst. Jag ber er! Jeje. Jag får väl gå runt och ha ont i magen och må cpdåligt över att jag nästan inte kan bidra med någonting. Men denna månaden får jag en fet lön. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Nica

Håller helt och hållet med, det är sjukt att pengar ska få styra ens liv!

2009-02-18 @ 17:07:37
URL: http://mumintrollska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0