Morning Morning.


Just nu sitter jag här och dricker kaffe , som jag precis spillde ut på mina byxor. Skit också! samtidigt som jag försöker plugga lite , men tar en pause från läsandet nu. Varför gav jag mig in på detta ? Jag vet hur jag funkar. Jag är lat , Hatar att tänka i dom smarta banorna & få ner de på papper , kass på att få nånting ur huvudtaget gjort. MEN , Jag skall fixa detta. Då får jag jobb sen galant , om någon vill ha mig är frågan , haha.

Alla hjärtansdag på Lördag föresten. Får se om jag hittar nånting till min käraste. Han gillar inte nånting , överskattat säger han. Men nånting skall jag väl komma på. Godis är aldrig fel. Han gillar inte godis då äre mitt sen. Haha! Ne, så ego ska jag inte vara. Då får de stå i skafferiet till de möglar. Även kronan på kvällen. Vem vet kanske dyker upp där , Hör av er om någon vill följa med.

Nu blir de faktis plugg igen. Köss!

Kommentarer
Postat av: natalie [md]

om du ska till kronan är jag nog fasen på tror jag, om det går bra :)

2009-02-11 @ 22:44:06
URL: http://makingdifference.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0