Min Fredag.

Igår var ingen bra dag. Jag var nere på botten ett tag. Så jag lät bli att skriva mer inlägg. Så idag är det betydligt bättre och humöret är på topp :) känns skönt efter en omtumlande dag igår.
Så vad skall jag göra idag då? Jo, det är en del faktis.

Skall snart ta mig en tripp till Ica ska handla lite. Tvättmedel tex , har nämligen tvätt tid idag kl 12.
Sen färga min förbannade utväxt. Göra slingor iaf så jag inte ser helt flintis ut.
Hinna med att åka till Lidköping och handla på willys. Massa Räkor bla. mums!
Åka och träna med andreas , Simon & kanske oscar.
Betala alla våra räkningar :'(
Ha hemmamys kväll med Hun'

Det var nog i stort sett allt jag skall göra idag. & massa små grejs där emellan. Men allt orkar jag inte skriva med!
- & i morgon blir de kalas hos andreas Farbror. Kommer bli skoj. Har aldrig träffat Hun's Pappas släkt förutom hans Farmor som jag träffar ganska ofta. Men resten har jag aldrig sett så skall bli skoj att träffa alla dem också.


Nu blir det frulle.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0