I'm living in the Nordpolen.


Dem tre senaste dagarna har jag varit väldigt onyttig. Fredag , Pizza. Söndag ännu en fet&flöt Pizza och idag Donald. Man skall inte leva tillsammans med en människa som kan leva på den onyttigaste maten flera veckor i rad och ändå inte gå upp ett kilo. Jag önskar att också hade den ämesomsättningen. Men de har jag tyvärr inte. De märks inte nu. Men tillslut säger de bara Pang. Så ser jag också ut som en valrost. Efter Donald så skulle A' spela hockey. Om de inte hade vart 100 minus - ute så skulle jag också vart med. Hockey its the lift! Men hoppade det. Vet att jag skulle börja frysa och börja gnälla att jag ville hem. Så jag väntar på att Hun skall ringa så vi kan gå och handla massa god mat sen.

Nu blir de Jordgubbs te.




Kommentarer
Postat av: gabriella

Jag vet inte, vi får bilda klubb o börja bättringen med oss själva kanske?? :)

2009-02-17 @ 00:27:48
URL: http://belski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0