Fullspäcka't


Godmorgon. Gick upp någorlunda tidigt idag. Har massa att göra idag känns de som iaf. Snart kommer Hun hem från Lunchen , då blir de att åka med till hans jobb sen ta bilen vidare till skolan direkt. Där jag skall skriva in mig idag och få massa information om vad pluggandet går ut på och alla ämnen osv , a tror ni fattar. Sen blir de även en tripp till Papsen & göra lite ärenden , Skriva ut lite papper och annat stuff som skall lämnas in idag. Vidare till Vara för att sedan packa och åka och träna. Core idag , skall bli skönt att få bränna bort valkarna på magen. My day! Jag gillar't när de händer saker hela tiden. De är inte ofta de faktis händer saker hela tiden i min vardag.

Ha en bra dag.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0