Friday night


Banken idag gick bra. Så nu har jag Internet bakn och Telefon bank och de va verkligen på tiden att jag skaffade mig det. Skall bli gött att slippa gå till banken och kolla saldo osv. Bara att ringa ist ! Sen åkte jag direkt till jobbet. Jobbade iof bara 3 timmar , men blev ju någon slant , hann även träna lite med. Men inte mycket , har redan träningsvärk så de skriker om de i ben och rumpa. Sen blev de att göra mat direkt när jag kom hem igen. Blev en varian av tacos. Jätte gott!

Receptet om någon är nyfiken.
1 burk Creme fresh narurell.
1 bruk Creme fresh Paprika/chili.
1 röd lök.
1 Paprika.
Köttfärs.
salsa sås
Tortillabröd.

Sen steker man köttfärsen och kryddar med lite tacokrydda. Sen blandar du ihop bägge Créme freshen med köttfärsen , Hackade lök och paprika och i med lite salsa sås som du tycker är lagom. Och lägger i de i torillabröden och rullar ihop i en form och in i ugnen i några minuter så de blir crispit och en god sallad till. Mega gott!

Ne nu blir de tv igen.
Puss/ fridis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0