Favvo produkter.




1. Silver shampoo från Joico. Absolut de bästa shampoo't enligt mig.
Color Endure Shampoo rengör skonsamt alla färgade hår. Kan användas dagligen. Stärker och skyddar håret och minskar märkbart att färgen bleks eller ändrar nyans. Rekomenderar jag starkt. Kostar omkring I69 kr.

2. För att inte slita på håret för mycket så använder jag även Kérastase. Detta är för torrt och sliter och , så de skall återbygga hårets inre och ytre struktur. Räcker länge också. Behöver inte alls ta mycket så skummar de rejält.
Kostar 120 kr.

3. Brun utan sol spray från Biotherm. Rekomenderas ! Blir inga fläckar och de är en jämt och bra stråle. sen blir de faktis en naturlig färg , inte orange eller så som man kan bli utav många brun utan sol sprayer. Kostar 280 kr.

Då vet ni vad jag använder för shampoo och även Sun tan spray. De va la intressant ?

Kommentarer
Postat av: natalie [md]

precis! dom suger hårt. Går bara dit för att få ut min ersättning, söka jobb klarar jag minst lika bra själv, för dom hjälper ju inte till ett dugg. okompetenta är vad dom är :P

2009-02-19 @ 15:38:24
URL: http://makingdifference.blogg.se/
Postat av: Sabina

Taack :) är faktiskt mest nöjd med mina tänder eftersom jag alltid haft raka :)



Bra tips! Mitt hår är fruktansvärt slitet och gult.. så ska testa dom produkterna, bra pris på dom med!

2009-02-19 @ 16:08:06
URL: http://moonas.blogg.se/
Postat av: beea

120:- :O i överby eller?

2009-02-23 @ 00:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0