Breath slow.


Då va man hemma igen efter allt man gjort idag. Så nu är jag inskriven och klar. Börjar med den första kursen redan i morgon skulle jag tro. Skall bli skönt att börja med nånting igen. De bästa var att jag redan läst tre kurser av de som fanns med. Så arbetsmiljö & säkerhet är avklarad , Datorkunskap är avklarad och även Psykologi. Efter en lång genomgång av kurserna och studieupplägg så åkte jag hem för att äta lite sen va de bara att åka igen för att köra ett Core pass. Stannade även kvar en stund och va lite på gymmet och även hjälpte mamma lite.
Men nu är jag hemma. Själv. Andreas är med sin Pappa och kollar på hockey i Gbg. De är tyst och de är tråkigt här när inte han är hemma. Så tillbringar min tid här.


Ge min september , Ge min turkiet i två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0