Bakfull.


Börjar vakna upp ur min bubbla lite smått som jag vart instängd hela dagen i. Idag har jag varit död. Idag har det varit min bakfullaste dag på väldigt väldigt länge. Har bara velat försvinna i stort sett , Men inte så lätt när huvudet väger ton och de känns som någon står med en jävla hammare och bankar medans kroppen är död och magen är kras. Har tillomed minnesluckor från igår. & DE händer inte mig ofta ! Men nu börjar piggna till lite nu som sagt efter en fet&flöt pizza och cola.

annars va min kväll igår kanon som dem brukar vara. Förfesten va roligt med en massa folk. De gillar vi! & kronan var rolig den med , dom bitarna jag minns som sagt. Nu blir de dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0