Back home from work.


I natt sov jag ca 2½ timme. Vaknade stup i kvarten. Trodde jag inte att jag försovit mig och skulle upp , så trodde jag att jag skulle köra hem Pappa från kronan som jag inte ens vet om han var där. annars var det för jag trodde andreas hade kommit hem. Ja , ingen riktigt sömn för mig inte. Men har väldigt svårt att sova också när de är tomt i sängen jämte mig. Klockan halv 6 gick jag upp. Det var lika bra , låg ändå bara i sängen och stirrade in i väggen. Åkte till jobbet vid halv 7 , lite lagom död men de gick bra. Så nu är jag hemma igen och funderar starkt på att gå och lägga mig i sängen och sova en stund.
Det hade vart helt underbart , så jag kör på den idén.

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0