Baby , I can see you halo.


Freeeeeedag kära people. Dagen började jag som vanligt med lite pluggande. Men våran datamus är helt fuckup. Så idag dog den helt de gick absolut inte att få ett gnutta liv i den. Jahapp då va de bara att trycka på knappen och stänga ner både datorn och allt jag hade hunnit med att skriva. Då va de inga glada miner på min mun kan jag lova! Så de va väl min otur idag , de är ju trottsallt Fredag den 13e. Sen vid tre tiden åkte jag och jobbade en stund. Slängde även i min en Panpizza jag va vrålhungrig så jag skackade i fingertopparna. Sen hann jag även med att träna lite :) Sen åkte jag hem till min kära mami och hämtade en ny datormus så nu funkar de igen. Happy!
Snart blir de Fredagsmys med Hun' när han kommit hem från sin Innebanndy match. Vi tar en mys dag idag ist eftersom min man ska bort i morgon på självaste alla hjärtans dag. Killkväll tydligen. Då får jag ha tjejkväll helt enkelt.

De va min fredá de.
Ha en underbar kväll.
Pussi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0