Alltmöjligt.


I morse när jag vaknade så hörde jag en utanför som skottade snö !? Kollade ut snabbt och de va ännu mera snö ute. Nej! Jag vill inte ha mera snö. Ge mig sommar , Gudjävel. Kämpade med att få i min lite frukost också. Gick inte så bra eftersom jag mår illa och har en sån där äklig klump i halsen. Så fick nöja mig med lite Filmjölk och isvatten. Jag är princip död idag , men måste verkligen plugga. Två uppgifter kvar sen är den kursen avslutad , Ojä!

Igår när jag var och tränade så hade andreas lillebror ( Fredrik ) sökt mig hela kvällen för han ville säga Grattis till mig. Jag hade ju faktis Namnsdag igår. Sånt glömmer inte han vettu. Haha , han är söt han. Så när jag kom hem ringde han igen och sa Grattis och så. Han var den ända som sa grattis faktis. Då blev jag glad! :)

Nu blir de lite plugg , sen tvätta.
Kiss.

Kommentarer
Postat av: natalie [md]

Ja det tycker jag allt du ska göra, var himla kul :) alltid roligt att ha lite fina kort också :)

2009-02-19 @ 11:46:10
URL: http://makingdifference.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0