wendsday!


Hej. Gäsp! Jag är super trött just nu, kom precis hem i från jobbtime. Det blev en lång dag igår, kanske anledningen till min trötthet. Igår när Hun' kom hem så sa han att vi skulle åka ut på en liten tripp. Men jag fick inte veta vad det var .. vi åkte och åkte och när vi började närma oss Göteborg så undrar man ju lite vad det är. Men kan säga att det var inget romantisk middag, inte Bio eller Jul på liseberg. Nej, hockey. haha! Men jag blev lika glad för det. Jag gillar ju hockey som tur är och i skandinavium så blir det alltid lite roligare. Men sen bjöd han mig på donken. & ibland är det bättre än en gormé middag.

Nu blir det lugnt ett tag, sen skall jag till Grästorp och ta spruta.


Joel Lundqvist är för övrigt en riktig snygging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0