Upplevelse.


Godmorgon. Idag vaknade jag första gången klockan 6 för att jobbet ringde. Hann tyvärr inte svara. Sen ringde dem två gånger vid 10 också. Jösses! skulle jobbat ikväll, men eftersom jag inte kommer dit så får jag skippa de idag. gällde bara 4 timmar så, jag förlorar inte så mycket. Ska ju jobbar resten av veckan + helg. det får väl räcka?

Är väldigt trött idag. Va ju på rekordmatchen igår. Det var en upplevelse, väldigt roligt :) Men ullevi gjorde nog lite fel från början, iallafall när det gäller ståläktaren. Alla stod som packade sillar, knödde och det var nästan 200 pers till som skulle få plats. så flera gånger ropade dem ut i högtalarna att folk skulle flytta sig uppåt! de va trögt i början, men andra halvlek verkade bättre. Jag pallade inte ens första, så jag och andreas flyttade oss längre ner där de knappt stod några. Så då kunde man fokusera sig på matchen än att stå och knö hela tiden. Men så är det när det ska in 31 144 personer. Tog en jäkla tid efter matchen att komma ut ur parkeringshuset, sen stannade vi på donken, släppte av dem andra, sen va vi hemma vid 2 tiden i natt. Men de vare värt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0