Shoppat ,


då var man hemma igen efter en tripp i Trollis. Idag var det riktigt svårt att hitta dem sista Julklapparna. Var lite smått irreterad i slutet för jag inte viste någonting vad dom önskade sig. Så tillsut blev det något bara. Jag var så trött på't ! Hoppas dom blir nöjda ändå. Köpte även ett par leggjeans till mig från Carlings. & jag fullkomligt älskar dem, svarta med lite ormliknade tyg och dragkjedja längst ner. Blev även en parfym. Men när jag väl kommit hem och luktar på den igen så luktar den en aning kärring. Så jag får gå runt och lukta kärring. För parfym är då inte billigt!  

Nu äre Freeeeedagsmys ..


Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

haha ja jag borde ha ett drömjobb för jag levre för mat verkligen ;) Men endå vantrivs jag haha !

2009-12-18 @ 20:23:45
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: jonna

svar: tack söta du:)

2009-12-18 @ 21:57:07
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0