Morning after dark!


Godmorgon. Idag sov jag lite väl länge så vaknade med huvudvärk och världens träningsvärk. Men jag får skylla mig själv lite när jag inte tränat på hela hösten och körde stenhårt igår utan stretcha. smart Frida, smart! Drack en stor kopp kaffe och gröt, sen mådde mitt huvud lite bättre iaf ..

Idag blir en rolig dag. Skall åka till Göteborg och kolla på Rekordmatchen på ullevi mellan Frölunda - Färjestad. Kommer bli grymt tror jag. 31 000 skrikande fans som kollar på hockey utomhus. Och mustach står för underhållningen i pausen.. Hoppas bara vädret håller i sig, vill inte ha det så som när IFK göteborg tog sm guld. spö regn och kallt! Vill att klockan skall slå fem nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0