Lördag.


Hejs. Kom precis hem från första passet. Jäklar vad trött jag är nu. så det blir nog soffan eller sängen om en stund och ta sig en powernap. Innan jag skall tillbaks vid fyra. uäh! Vill inte.

Igår blev det mycket shopping i Gbg. så nu har jag bara två Julklappar kvar. så jäkla svårt att hitta någonting. spec till Pappa. han har ju precis allt den människan. då menar jag allt! Köpte inte så mycket till mig själv. Men en ögonskugga och foundashion från make up store fick jag med mig hem. Bästa köpet! Absolut värd pengarna. Sen blev det Idol och koka ihop en bål. och kan konstantera att oskar&andreas inte är någon höjdare på att skära citroner. ägg kopp och allt som kom fram, haha.

Näe, nu ska jag sova.
Ha en fortsatt bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0