KALLT!


Idag håller jag ärligt talat på att frysa ihjäl ute. De är såååååå kallt! riktigt rå kallt. Och i morse när jag åkte till jobbet så hade bildörren frysit fast, så fick öppna bakdörren och försöka öppna den innefrån. Skrapa rutorna var inte det roligaste och mina öron ramla nästan av! Men nu är jag hemma igen och jag vill inte gå ut mer än nödvändigt idag. Men nu ska jag ta och äta lite tomegröt och sen färga min utväxt.. Ikväll blir det Julgodis eftersom jag inte hann med detta igår.


Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

Åh tomtegröt är så gott, jag ska äta det på jobbet imorn. Vi har grötlunch ;) haha

2009-12-17 @ 19:34:21
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0