Juldagarna ..


Har inte riktigt hunnit med att sitta här dessa dagar som gått .. så berättar lite o korthet vad som hänt :)

Julafton; Började hos Pappa. Käkade lax och lutfisk, väldigt gott! sen blev det lite paket öppning. Vid fyra tiden så åkte jag vidare till mamma. Där blev det ännu mera mat, Julmat denna gången. Va mätt sen första gången men försökte trycka i mig lite ändå. sen paket öppning och vidare till Hun's föräldrar. Där jag även hann va med på deras paket öppning. haha! Men det är ju det bästa med julen, massa paket :) sen blev det Karaoke, tjöt och mycket skratt .. Va hemma vid 1 tiden ungefär, sen somnade jag gott!

Juldagen; Klockan ringde kl 6, då var det bara att kliva upp för att åka och jobba. Slutade halv 2, hem och göra i ordning sig och vid halv 3 åkte vi till min Farbror och kusiner på mer mat. Lax, sås och potäter denna gången. Skönt att slippa julmaten. sen efter mat, grogg och snaps så åkte vi hem igen. Hade en kvart på mig att slänga på lite mer makeup, byta kläder och fixa håret för sen kom Ben och vi åkte till vara för förfest hos alex. Hade väldigt kul, va liksom en grabbkväll kändes det som. Det var jag och 20 killar på förfesten.. Men hade lika kul för de. Gick till Kronan ganska tidigt för att slippa kön. dött i början, men folket rullade in ganska fort. En toppen kväll! Hade megakul igår.

Idag mår jag som man förtjänar, seg och trött. så nu, soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0