Crazy kväll.


Igår efter jobbet så åkte jag hem till Sara. Lite förfest där innan kronan. En nykter sådan! Men jag hade jätte kul ändå. Jag har väl helt enkelt lätt för att roa mig. För kul hade jag och tillomed några moves på dansgolvet blev det! Men kvällen innehöll allt. Det var Jultema, ja det var det, för det var tomtar här och där och snö som fall ner ibland och välkomsglögg. Men efter ett tag så kändes det som man va på en strippklubb, haha. och killarna, har nog aldrig sett så många killar vid baren förut med uppspänga ögon. Alla va lite smått galna igår, kanske det som gjorde att det var en rolig kväll. Sen somnade jag vid 5 i morse och insåg att jag nästan vart uppe i 24 timmar.

Lite små trött idag. Men nu ska jag till affären och sen är det jobb igen.
Idag tar det emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0