23 december,


Hej. Kom precis hem i från jobbet. Va riktigt skönt och behövligt att sluta tidigt. För idag har jag mest gått runt och gäspat! Känner mig super stressad. Har miljoner med saker att göra men jag hinner liksom aldrig med det. Måste diska, städa, plocka undan massa, tvätta, duscha och klockan 4a ska vi till mamma på en "Mini Jul" eftersom min bror inte är närvarande i morgon. och jätte trött på detta. Jag lägger mig nog ner snart i fosterställning och ringer städhjälp. Haha, njae kanske inte men nästan.

Någonting jag är väldigt glad över är att vå får en Vit Jul. Det har vi inte haft sedan 2001! Om jag skulle börja greja kanske, än att tjöta skit? God Jul allesammans.


Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

jaaa vem älskar inte julklappar, jag blir som en 10åring igen ;D

2009-12-23 @ 23:04:04
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0