201209


Gårdagen; Hade jätte trevligt. Va på sara's salong och fixade oss. sen tillbringade vi resten av kvällen hos Sara's place. Väl inne på Kronan fick vi en välkomsdrick, champaing. Men sen fick jag såna konstiga kramper i bröstet. Typ vid lugorna eller vad man skall säga. Svin ont gjorde det rent ut sagt .. som en stor sten som tryckte på. och det försvann aldrig heller. Sen va min kväll förstörd. typiskt! Hade hoppats på en toppen kväll! och jag vet att jag hade haft jätte roligt om jag inte hade haft denna kramp. Roligt folk och bra musik, kan inte bli bättre? .. så vid halv 2 gav jag upp och gick hem till maggan och sov.

Idag har jag mest legat vid tvn och slappat. Söndagar är till för det.
så nu ska jag lägga mig där igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0