1 December,


Hej. Idag har jag haft en heldag i Lidköping med andreas mamma och hans syster och casso's kompis. Började med att käka lite lunch. Blev en baguette och jag tog en Räk/ägg baguette. Men fasiken vad ont i magen jag fick, illamående och kramper i magen till & från. Så det var ingen bra lunch! Men det försvann efter ett tag som tur var. Sen blev det kolla runt i massa olika affärer. Fick köpt mig lite. En jätte fin Ljuslykta, Tshirt och tröja från Gina & Lampor. Men hittade en hel del annat fint med. Men det får vänta lite, blir nog mer shopping någon dag.

När jag kom hem i från Lidköping så gjorde jag och Hun' hemmagjord pizza. Gud vad gott det var!
så nu är jag mätt och belåten och väntar på att desperate housewives skall börja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0