Tröttis.


Tjenna. Bra dag idag på jobbet. Lite stress, men det fixar vi. bara att köra på! haha. Tur att man har bra arbetskamrater. Nu har jag en fullspeckad vecka med jobb. Hela veckan lång + helg. Jag kommer va död nästa vecka på onsdag. För då är min lediga dag. Men vafan ! vem har sagt att det är bra med vila. Vila får man göra i graven, eller kanske till hösten? Jaja. Jobbar kväll i morgon så funderar på om man skall dra till måndax idag kanske. Vore nåt. Om det är någon mer som skall dit, får nog kolla upp det där.
När man skriver om de så ringer adelé & frågar om man skall dit precis. Folk läser mina tankar idag ;) Men har icke bestämmt mig än så får se hur det blir.

Nu skall jag göra hemmagjord soppa.
Köss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0