Tårar ,


När jag läser denna http://minneavtherese.blogg.se  bloggen får jag en klump i halsen, en klump som gör riktigt ont. och inser hur fort ett liv kan försvinna i från en. Jag hoppas att aldrig mina nära och kära försvinner i från mig.
Man skall ta vara på varenda dag i livet ,



Gjort sen sist jag skrev då. Lagat mat. Fick tummen ur röva och lagade lite mat. Blev det gamla vanliga och enkla. Spagetthi och Köttfärssås. Men jösses vad gott! sen gick jag vidare ut på en promenad och stannade till vid solariumet. Jäklar vad varmt det blev efter ett tag. kändes som hela röven skulle brinna upp ;P så nu blir det dusch och sen försöka röra på fläsket lite till.att få den dära trimade, slanka magen till resan. Jadu, det lyckas jag inte sådär bra med. phu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0