Sunshine.


Häy. Kom precis hem i från Vara. Vart där en stund. Åkte till Apoteket. Mkt bättre där än här. För där är det självplock och behöver inte fråga någon hela tiden så fort man vill kolla på nånting. Fick köpt mig lite grejs. Speciellt solskydds faktor. men fasiken va dyrt det är! Som tur va så va det rea på en så kom undan lite billigare. Köpte mig även en underbar Hudlotion. med lätt brun utan sol och skimmer. Glittar fint vetty. Blir bra nu när man skall bort och fått lite färg. Luktar gott gör den med ! :) Idominläpp balsam och så fick man med en Hår Balsam på köpet. Great!



Sen åkte jag till det nya Willy's som öppnat idag. Nu är det ännu en anledning till att jag vill tillbaka till Vara. Buhu! Skulle aldrig flyttat hit. Men ibland är man dum och gör inpuls grejer. Jaja. Påvägen hem så stannade jag till hos mina svärföräldrar och tjötade skit en stund. Alltid lika trevligt! Snart kommer Hun' hem så skall börja laga lite mat nu. Lasagne blir det idag. Mumsfilibaba, haha.
Hare gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0