Out of ....


Inte orkar skriva på ett tag. kanske för att det inte händer allt för mycket roligt att berätta. Men igår Rullade Lönen in på kontot. En hejdundrans bra lön denna månanden. Tänk om man fick en sån varje månad. Men passade på att åka till Trollhättan och handla lite innan allt nästan försvinner igen till Resa och räkningar. Buhu! Fick köpt mig en mysig stickad tröja från Gina, en Tunika från VILA och hårfärg, skärp och lite annat smått från H&M. sen va jag nöjd. Eller egentligen inte. men mitt samvete kunde inte med att köpa mer. LOVAR, att lägga upp bilder någon dag eller senare. Men nu är jag nyvaken och precis käkat frulle så ingen lust att fota massa nu.

Följde även med Hun' igår till Ryda. När han hade Fotbollsträning så tog jag på mig skorna och sprang varvet runt i Ryda skogen. Trodde aldrig jag skulle komma tillbaka. vela omkring där inne och det fanns inte bara EN väg. Men efter 2.5 km så va jag tillbaka. Och det känns i bena idag!

Ha en bra helg.

Kommentarer
Postat av: Natalie.R

Jag har vart ute och sminkat på en filminspelning i veckan, det är en svensk långfilm med kleerup i huvudrollen, skitkul har det vart :) spindelgången heter den :)

2009-08-28 @ 15:26:48
URL: http://makingdifference.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0