Nytt '


Då har jag äntligen fått köpt mig ett par gladiator skor. De va slutsålt överallt i Göteborg & trollhättan. Men på Hectors i Nossebro där hittade jag mig allt ett par. Som tur är så fanns det bara ett par kvar & i min storlek, perfekt ! Så nu har jag mig ett par sommarskor. Bättre sent än aldrig ;) Fick även köpt mig en parfym med för dem sista slantarna jag hade kvar på mitt presentkort .. sen åkte jag till min kära mamma och njöt i solen en stund. Underbart väder idag. Synd bara att man skall åka och jobba snart .. så skall snart ut och sätta mig en stund till. Man får passa på.

Mitt batteri på kameran är slut. Orkar inte ladda så visar skorna en annan dag. Om jag kommer ihåg.

Hare gött ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0