Ny vecka, nya tag.


Godmorgon. Vaknade vid halv 11 idag. och ja va fortfarande trött. Ville sova längre, men kom på att då kommer jag vakna med världens huvudvärk sen. så de va bara att kliva upp. Käkade frukost. Havregrynsgröt med Hallon/blåbär och banan. Mums! Då är man ledig hela veckan nu då. Om det inte blir några ändringar. Skall försöka ta mig till Vara idag och handla lite på cindy's eller göra någon skönhetsbehandling. Ej bestämt mig än vad jag vill. annars blir det en lugn Måndag med lite solning senare ikväll och kanske träna. Knappt satt min fot på gymmet denna sommaren.

Igår va en bra dag på jobbet föresten. Beställde pizza på kvällen. Inte varje dag man får pizza på söndagskväll på jobbtid. Men det va riktigt gott och jag har världens bästa arbetskamrater. Låg humor har jag med. Skrattade hela kvällen igår när Lotta hade vräkt ur sig " De va la en fis som hade satts sig på tvära eller nåt " på ren Göteborska. Ni fattar ju inte sammanhanget. Men kul va det ;)

Nu skall jag dra.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0