Muffins.


Heeej. Igår hade jag en bra dag. Va med Mariella. Hon kom till mig först. Låg nere vid bryggan och solade, faktis. men sen när marre va inne och hämtade saft och kuddar till oss så kom alla moln bara på några minuter och det började regna. typiskt! När det va uppehåll knallade vi oss framåt till alla affärer. Köpte oss en Marsglass och kollade i affärer. sen kom åskan. Låg inne i soffan och kollade på alla blixtrar och skrattade åt gamla minnen. åh, vad jag gillar att va med dig ibland! :) Sen åkte vi vidare till Vara hem till Mariella. Bakade chokladmuffins med chokladbitar i, mums. Sen kom även Sara. Åkte ut på en liten utflykt, kollade i affärer och strosade omkring. Färgarde även mina ögonbryn. så nu syns dem ju faktis lite. Försökte lära oss spela Gitarr. Det gick ju sådär. Bra dag igår med bästa. Sara & mariella mus.

Glömde kameran. så ni får nöja er med denna långa, sammanfattande text.



Nu skall jag fixa mig lite för att gå till affären och handla lite, sola, käka lunch. Sen Jobba kväll + ännu en helg. suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0