Marknadsafton.


Hej! Idag värker det i mina ben som fasiken. Träningsvärk. Så går det när man inte tränat på hela sommaren. Blev lång promenad på 1 timme igår med Erika och Caroline. Nu skall vi minsann komma igång igen. Roligt när man har någon att träna med me så man blir lite mer motiverad :) Så i morgon skall jag försöka komma iväg till gymmet också.

annars idag så har jag tvättat och solat va även hos Mamma en sväng och hälsade på. Snart skall jag laga lite mat. Kyckling blir det idag. Protein, de är gött de ;) senare kommer Mariella hit skall gå till Marknadsafton. Kanske en rolig sådan för en gångs skull. Live band. Och Lillasyster kommer på besök. dom är ju ganska välkända. Blir trevligt! sen va det även utomhus bio. men den skippar jag nog. NU MAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0