Måndax med Sara&adde.


Skulle aldrig vaknat i morse. Vaknade med världens huvudvärk & insåg att jag är nog inte van att va ute att härja på nätterna och dricka drink efter drink men kul hade jag. Va mängder med folk igår, alltid lika skoj. men de va lite jobbigt att ta sig fram. Orkar inte skriva hela min kväll. Räcker väl med att säga att den va, Kanon bra och mkt skratt blev det. Efter en behövlig dusch i morse så va jag faktis inte bakfull längre. Nu mår jag riktigt bra :)

Nu börjar jobbet om 2 timmar. skall försöka göra något vettigt innan man börjar. Lite mat i magen också kanske.
Ha en bra tisdag!


Glömde kameran igår, så ni får nöja er med denna bilden på Sars & adde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0