Lördagskväll.


Nu sitter jag här. Precis jobbet 10 timmars pass. Fast en pissig delad tur. Finns inget värre. Att först jobba några timmar och sen få åka hem och så skall man tillbaka igen !? Höjdpunkten när man jobbat är ju att man får åka hem och känna att dagens jobb är slut. Men nejdå. då skall man tillbaka och jobba ytligare några timmar. Va är det för flane som kommit på de systemet ? Jaja. Nu är dem gjorda iaf. Dem flesta är väl ute och röjer nu. Göteborg, borås, Nossebrokalaset. Va vet jag. Men jag får väl ta de, Jaa, nån annan helg helt enkelt. För nästa helg är det jobb igen. haha! sicket liv.

Näe. skall ta mig ett knäckebröd med köttbullisar och glo på en film. sen är det sovdags. Ladda för en ny dag imon.
Godnatt ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0