Hemmakväll!


Igår hade vi en hemmamys kväll. Käkade kräftor, som va riktigt gott. Men fan vad ont det gör i fingrana, små sår överallt efter man skallat alla kräfor. Sen va a' fortfarande hungrig så vi beställde en familjepizza & hyrde film. men satan i gatan va stor pizzan va. Haha! Den räckte tillomed till lunch idag både för mig och andreas + att vi käkade lite igår. sen blev det film i sängen. Outlander. riktigt bra film. Den är sevärd! sen somnade jag gott och jag behövde inte gå upp kl 6 i morse. Gick inte upp fören vid 11. så nu är jag pigg & glad när jag fått sova ut :)



Nu blir det käka upp den sista petzza biten för att sen cykla till jobbet. Hoppas på att det inte börjar regna. Inte så kul att komma till jobbet dyngsur! Pusshajk , 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0