Grådag.


Godmorgon. Varenda natt nu denna veckan har jag drömt sjuka drömmar. och en jäkla massa mardrömmar. uch! Brukar vanligtvis inte komma ihåg dem. men denna veckan har varit sinnessjuk. Blir ännu en seg dag. Tills klockan fem då jag skall kolla på när a' spelar fotbolls match. Lite fredags underhållning iaf. För i morgon är det jobb som gäller + delad tur söndag. Blä!

Jag är rätt avis på Pappa och Marie som åker till Mallorca idag och skall ha det gött i en vecka. Hade hellre suttit med på det planet än att va här hemma och frysa!
Ha en bra Fredag!

Kommentarer
Postat av: emely

Sv: Jag pluggar omvårdnad 48veckor, intensivt. På en vuxenlinje (komvux) :D Kram

2009-08-21 @ 20:04:10
URL: http://paraiiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0