Gårdagen.


Grattis älskling som fyller år idag <3


Hann inte skriva något inlägg igår. Vettigare saker för mig. Va i Göteborg som sagt. Heldag. Hur skönt och bra som helst. Fick köpt mig lite med. En T-shirt, Längre linne med spets upptill, klänning, Bikini. som verkligen behövdes. Letade som tusan efter en bikini med det är ju slutsålt över allt, eller så fanns inte min storlek. Men tillslut så. sen va det slut shoppat för mig, varken orkade eller hittade mer. Efter göteborg stannade vi till i Alingsås på willys och storhandlade. När jag vart hemma en stund. så åkte jag till Mariella där även Adele var. Hade mkt skoj med mina bästa och mkt porrkort blev det, haha. Dem drog vidare till vårgårda vid 11, men jag va för trött efter min långa dag så åkte hem och somnade gott !






Pour some sugar on meeeee ,

Kommentarer
Postat av: adele

bästa frido

2009-08-02 @ 18:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0