Cindy's


Fick åkt en sväng till Cindy's. Plockade upp Mariella på vägen som sällskap. Köpte mig nya produkter i stället för en behandling. Behövde ändå lite nytt .. Så det blev en ny ögonbryns pensel, Rouge pensel, maskara och mineralpuder. Jätte bra sådant ! Såg även underbara nagellack som precis kommit in i alladess olika rosa nyanser. Jag bara älskar dem. Fick tyvärr inte med mig något sånt hem. Lite dyrt. men skall absolut tillbaka dit och köpa mig ett. Ett måste!



Skall snart börja med lite mat. Laxrulle med grönsallad till. Brist på fantasi och är jäkligt sugen på Rökt Lax. sen blir det sola. saknar värmen!

Dagens Outfit .

Klänning: Gina tricot.
Leggjeans: Gina tricot.
Halsband: Vero moda.






Kommentarer
Postat av: Natalie.R

snyggve! :)

2009-08-17 @ 16:31:58
URL: http://makingdifference.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0