åskan oscar är ute ,


Kom precis hem. De har regnat och åskat hela dagen så hittade snålskjuts hem idag med. så cykeln får nog bo på jobbet tror jag. Jag gör allt för att slippa cykla. De mullar lite bort i kanterna, kanske inte så bra att sitta här då, men ech.
Skall snart laga mat ändå. Är vrålhungrig. Massa mat har vi. Men jag vet aldrig vad jag skall laga för något. Sen har vi ett berg med disk också och då känns det mycket tråkigare att börja med maten. Så väntar nog en stund till. Drar ut på det med tills jag kommer på något smarrigt ! Vet ej om jag gört, vet hur det blir. Snabbmat, eller macka.

Jaja, Ledig i morgon. skall bli så skönt. och den dagen skall jag tillbringa med min bästa Mariella.
Får se vad vi hittar på för skoj. Men en liten shopping tur hade inte vart fel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0