Work it ,


Hej. Kom precis hem. Vart och gjort klart min psykologikurs , så ännu en kurs avklarad. Känns skönt! det börjat tat på't nu. Så nu är det inte många kurser kvar sen är jag utbildad och färdig, Vilket betyder massa mer jobb. På tal om jobb så har jag även hunnit att prata med my boss idag. Så börjat mitt nya jobb från & med vecka 19. Hur underbart är inte det då? Skall på Introduktion nästa vecka (: äntligen.

Nu ska jag packa min väska och åka och öppna gymmet , sen är det body toning pass som gäller (:
Ha en bra dag. Pyss.

Kommentarer
Postat av: Filippas corner

Sv: Ja ett glas vatten går att piffa till ganska så enkelt, bara man tar sig tiden att göra det :) Tregvlig kväll!

2009-04-21 @ 18:48:18
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0