What goes around , comes around.


Hej. Solsken, finns det nått bättre? Vaknade halv 9 i morse. Klockan 9 tog Jag och Mariella en morgon promenad i det sköna vädret. Det förgyllade verkligen min morgon. Sen fick vi en utskällnig av en gammal sur kärring. Men det är en annan historia. Sen när jag kommit hem gjorde jag mig en smootie sen åkte Jag & andreas till Grästorp. Vårmarknad där idag, Kollade lite & kollade på dansen Natalie satt ihop. Mkt Bra, men lite kort. Jag ville se mer ju ! :)

Snart ska jag gå till Mariella och steka på hennes mega balkong. annars blir det en lugn lördag. Skönt det med.
Nu blir det kyckling sallad. Puss!



Kommentarer
Postat av: n a t a l i e

haha alla tyckte typ det var för kort ;P men vi hade faktiskt inte så lång tid på oss att göra dansen;P så det var därför:P

2009-04-18 @ 15:53:56
URL: http://makingdifference.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0