snurresprätt.


Jag måste vara världens veligaste person. Beslutångest till max. snurri snurre i hövvet. Nu har jag ångrat mig igen. Känns lite dumt att tacka Nej. Hoppas jag får det nu då. Men chansen är nog 90% eftersom jag tillbringar 3½ år på stället. Men man borde väl kunna tacka Nej? Man är ju inte tvungen att säga Ja till allt man söker? eller. Jeje, folk får kolla på mig med arga ögon. Ibland skall man va kall. tss ,

Förövrigt har jag cp tråkigt. Finns absolut ingenting att göra. Får nog gå ut och ta mig en promenix för att fördröja tiden lite. Men det är så jäkla tråkigt väder. Jag som hade tänkt att steka lite i solen idag. Ikväll blir det iallafall Body pump (:
Pyss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0